• Vincent Leenders

Arnhems Oorlogsmuseum zoekt vrijwilligers voor tentoonstelling

Bijgewerkt op: 21 jun. 2022

Het Arnhems Oorlogsmuseum heeft in de Walburgiskerk nu ook een tentoonstelling. Voor deze locatie en het museum in Schaarsbergen zijn we nog op zoek naar vrijwilligers.

Voor de realisatie van de tentoonstelling is eigenaar Eef Peeters nog op zoek naar een groot aantal vrijwilligers die een handje willen helpen.

- Klusjesmannen/-vrouwen

- Cateringmedewerkers

- Kassa

- Public relations & Communicatie

- Schilders/decorateurs

- Medewerkers boekhouding

- Beveiliging

- Onderhoudsmedewerkers

Herken jij jezelf NIET in een van deze functies, maar denk je toch wat te kunnen betekenen voor ons museum, dan nodigen wij je ook uit om te reageren. Allrounders zijn ook van harte welkom.

De belangrijkste ‘functie-eis’ is enthousiasme. Wij hopen dat je bereid bent een steentje bij te dragen aan dit hopelijk nieuwe hoogtepunt van Arnhem.

Stuur je motivatie naar het Arnhems Oorlogsmuseum, t.a.v. Eef Peeters, arnhemsoorlogsmuseum@hetnet.nl

737 weergaven0 opmerkingen